קריירה
נתיבי איילון היא חברה חדשנית המובילה פרויקטים משמעותיים המעצבים את תחום התחבורה בישראל.
אנו מחפשים אנשים שיכולים להשפיע ולעבוד בחברה עכשווית המקדמת פתרונות טכנולוגיים וחכמים
לשימוש במרחב המטרופולוני, שיודעים להוביל, ליזום, לחשוב מחוץ לקופסא ולקדם פתרונות הוליסטיים
לרווחת רבים. בנתיבי איילון אפשרויות קריירה מגוונות – מוזמנים לבחון המשרות הפתוחות ולצור עמנו קשר

- דף הבית
- /
- קריירה
[272] מנהל/ת אחראי/ת לאגף ההנדסה בחטיבת פרויקטים יזמיים
לחטיבת פרויקטים יזמיים דרוש מנהל אחראי לקידום וליווי מקצועי של פרויקט נתיבים מהירים.
פרויקט נתיבים מהירים הינו אחד מהאמצעים להתמודדות עם בעיית הגודש הבעיה בלב מטרופולין ת"א, שתכליתו הסטה משימוש ברכבים פרטיים לתחבורה ציבורית ורכבים רבי קיבולת.
הפרויקט (בהיקף מיליארדי ₪) מתבסס על מודל משולב זכייני ותקציבי להקמת מגה חניוני חנה וסע, סלילת נתיבים מהירים בנתיבי איילון וכביש 20 (מראשון לציון ועד נתניה), תחבורה חכמה, מערך שאטלים למוקדי הביקוש בלב תל אביב, תחבורה ציבורית ועידוד נסיעות משותפות.
מהות התפקיד:
- היכרות מעמיקה עם פרויקט נתיבים מהירים (או כל פרויקט אחר שתגדיר החברה), תכולתו, מטרותיו ויעדיו.
- ניהול ומתן ליווי מקצועי למנהלי הפרויקט לעמידה בכל יעדי הפרויקט.
- סיוע למנהל הפרויקט ככל הנדרש בכל ממשקי הפרויקט עם גורמי פנים וחוץ כגון משטרת ישראל, חברות התשתית, הרשויות המקומיות וכדו'.
- ייצוג הפרויקט וצרכיו אל מול מזמיני העבודה ונציגיו (כגון משרד התחבורה וגורמי הבקרה מטעמו).
- אחריות וליווי מקצועי למנהל הפרויקט בשלבי תכנון הפרויקט כולל הכנת ופרסום מכרזים וליווי הליכים מכרזיים.
- אחריות וליווי מקצועי למנהל הפרויקט בשלבי ביצוע הפרויקט כולל ההתנהלות השוטפת אל מול הקבלנים (עמידה ביעדי איכות, לו"ז, תקציב, בטיחות, בדיקת ואישור חשבונות, הוראות שינוי וכדו')
- אחריות וליווי מקצועי של כל הליכי ההתקשרות הנדרשים לצורכי הפרויקט.
- אחריות וליווי מקצועי להתנהלות והתקדמות הפרויקט בהתאם לנהלי החברה והנחיותיה.
- ביצוע מטלות נוספות בהנחיית מנהל ישיר.
דרישות המהוות יתרון:
- תואר שני בהנדסה אזרחית, או תואר באחד המקצועות הבאים: הנדסת תעשייה וניהול, משפטים, כלכלה, מינהל עסקים.
- ניסיון בפרויקטי תשתיות גדולים ומורכבים.
- שליטה בשפה העברית על בוריה וכושר הבעה וכתיבה גבוהים.
- ניסיון מוצלח בעבודה בסביבה רבת גורמים וממשקים ובעבודה מאומצת.
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- תואר ראשון בהנדסה אזרחית ממוסד המוכר ע"י המל"ג.
- ניסיון של לפחות 3 שנים מתום התואר בניהול פרויקטי בינוי ו/או תשתית.
[271] PMO לאגף מרכז ודרום מיעוטים לחטיבת הנדסה
מהות התפקיד:
- ריכוז וטיפול בחוזים, חשבונות , דרישות רכש, בקשות לוועדות מכרזים, וועדה לשינויים הנדסיים, הוראות שינוי, וניתוחי שכ"ט לספקים, מתכננים, יועצים וקבלנים.
- מעקב, בקרה וקידום של חשבונות וחוזי הספקים, יועצים ומנה"פ.
- מעקב, בקרה וקידום של בקשות לוועדות מכרזים, שינויים הנדסיים, מומחים, הוראות שינוי, ייצוג בוועדות וכו'.
- תמיכה ומתן שירות למנה"פ עפ"י נהלי החברה, ווידוא שהתהליכים מבוצעים בהתאם לנהלים.
- מהווה POC עבור מנהלי הפרויקטים בכל הקשור לניהול המסמכים ונהלי חברה.
- ריכוז תכנית העבודה השנתית של האגף, ומעקב על הפרויקטים מול מנה"פ משלב התנעת התכנון ועד להגשת חשבון סופי בגמר הביצוע ומעבר לשנת בדק.
- מעקב ובקרה אחר ניהול התקציב, לו"ז, משימות, יעדים וניהול הסיכונים של הפרויקטים באגף.
- הפקה של מידע ודוחות ממערכות החברה על הפרויקטים וניתוחם, הכנת דו"חות סטאטוס ומצגות.
- ריכוז ומתן מענה לכל גורמי החברה הפנימיים באשר לסטאטוסים שונים במהלך חיי הפרויקט – בהקשר של ניהול משימות, לו"ז ותקציב פרוייקטאלי.
- ריכוז והכנת חומרים, דוחות ומצגות לדיונים להנהלת החברה, גורמי ממשלה וכו'.
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה הישיר.
דרישות המהוות יתרון:
- ניסיון מוכח בעבודה עם מערכות ERP.
- ניסיון בהתנהלות מול ספקים ומנהלי פרויקטים.
- ייצוגיות, כושר הבעה בעל פה ובכתב, יכולת עבודה עצמאית ויכולת לבצע אינטגרציה.
- יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים, יכולות אסרטיביות גבוהות ויכולת הובלת תהליכים באופן עצמאי.
- ידע וניסיון טובים בעבודה מול מחשב, בתוכנות ייעודיות של ניהול פרויקטים, בגיליונות עבודה אלקטרונים, תוכנות אופיס ובמערכות BI.
- ניסיון קודם בפרויקטים מורכבים ורחבי היקף במגזר הציבורי.
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר על ידי המל"ג
- 3 שנות ניסיון ומעלה בטיפול בחשבוניות ו/או חוזים, ו/או דרישות רכש, איסוף וריכוז חומרים לוועדות, ניתוח שכ"ט וקידום פרויקטים
- שליטה מלאה בפונקציות מתקדמות בתוכנת אקסל, ובעריכת מצגות PowerPoint
[270] מנהל/ת תחום בקרה ואינטגרציה לחטיבת מטה והתקשרויות – החלפה לחל"ד
מהות התפקיד:
- אחריות על ניהול ואישור תהליכי בניה ועדכון שכר טרחת מנהלי פרויקטים , מתכננים ומודדים בהתאם לתעריפי נתיבי איילון.
- אחריות על ניהול תהליכי ריכוז הנתונים ההנדסים של פרויקטי החברה לצורך גיבושם לכדי תעריף תכנון לתשלום.
- אחריות על ניהול תהליכי שינויים הנדסיים בחוזים קבלניים בביצוע בחברה, כולל ניהול וועדת השינויים ההנדסיים בחברה.
- אחריות על תהליך אחזקת מחירוני נתיבי איילון השונים.
- קיום מו"מ עם ספקי החברה השונים בנוגע לתעריפי תשלום ושכר טרחה במידת הצורך
- ניהול צוות בקרי תעריפים אשר מובילים את חישוב וקביעת שכר הטרחה בחברה לספקים שונים
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות המהוות יתרון:
- תואר שני בתחומים שהופיעו מעלה
- ניסיון בניהול צוות, בין היתר במודל היבדרידי
- יחסי אנוש מצויינים
- כושר הבעה בעל פה ובכתב, יכולת לבצע אינטגרציה.
- ידע וניסיון טובים בעבודה מול מחשב, בתוכנות ייעודיות של ניהול פרויקטים, בגיליונות עבודה אלקטרונים ומערכת הפריוריטי (PRIORITY).
- היכרות עם המגזר הציבורי / מוניציפאלי / ממשלתי
- היכרות עם תחום עבודות התשתיות או עבודות הנדסה אזרחיות
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר על ידי המל"ג במקצועות הנדסה או מדעי החברה (תעשייה וניהול או כלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים / עריכת דין).
- ניסיון של 5 שנים לפחות מתום התואר בלווי פרויקטים הנדסיים, מתוכם לפחות 3 שנים בניהול פרויקטים הנדסים בביצוע ו/או ניתוחי שכ"ט מתכננים ומנהלי פרויקטים בהתאם לתעריפי משהב"ט, א.א.א.י, נת"י, משב"ש וכו'
[269] מנהל/ת תחום בטיחות לחטיבת תפעול ואחזקה
מהות התפקיד:
- אחריות להובלה וניהול תחום הבטיחות בחברה.
- כתיבת הובלת תוכנית עבודה שנתית ורב שנתית בתחום הבטיחות
- ביצוע ביקורות, כנסים והדרכות בטיחות שונות לכלל עובדי החברה, מנהלי פרויקטים וקבלנים
- ליווי וחניכה של בעלי תפקיד בחברה בתחום הבטיחות.
- קידום והנגשת התחום לכלל עובדי ומנהלי החברה.
- כתיבה ועידכון של הנחיות ונהלי החברה בתחום הבטיחות.
- הטמעה ואכיפת נספחי הבטיחות בחוזים הקבלניים.
- שילוב והובלת אמצעים טכנולוגיים לשיפור וניהול תחום הבטיחות באתרי העבודה .
- הטמעת סטנדרטיזציה בניהול ודיווח בתחום הבטיחות בכלל פרוייקטי החברה
- ייצוג החברה ותיאום מול כלל הגופים העוסקים בתחום כולל משפטי.
- ביצוע מטלות נוספות בהנחיית ממונה ישיר.
דרישות המהוות יתרון:
- ניסיון בעבודה עם ו/או למול חברות/גופים ציבוריים ו/או ממשלתיים.
- ניסיון ניהולי בסביבה מרובת פרויקטים.
- בעל/ת תעודת הסמכה מטעם משרד הכלכלה בקורס בנושא ״השלמה ענפית בנושא בנייה הנדסית״
- בעל/ת תעודת הסמכה בתוקף מטעם מכללת נתיבים בקורס "הסדרת בטיחות התנועה באתרי סלילה."
- ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש טובים
- כושר ביצועי (הוצאה לפועל).
- יכולת תפקוד במצבי לחץ.
- ידע וניסיון בעבודה יישומי מחשב, בגיליונות אלקטרונים ותוכנות אופיס ובהכנת מצגות.
- תכונות אישיות – כושר הבעה גבוה, יכולת עמידה בלו"ז ותנאי לחץ, יחסי אנוש, קפדנות ודייקנות בביצוע העבודה, יכולת עבודה עצמית, אסרטיביות.
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- בוגר/ת תואר ראשון ממוסד מוכר ע"י המל"ג עם ניסיון 5 שנים לפחות או הנדסאי.ת/טכנאי.ת עם 7 שנות ניסיון - במתן שירותי ייעוץ פיקוח וניהול בפרויקטים בתחום הבטיחות בעבודה עבור תאגידים פרטיים ו/או וציבוריים ו/או רשויות/ גופים פרטיים ו/או ציבוריים.
- בוגר/ת קורס ממונה בטיחות בעבודה מטעם משרד הכלכלה.
[268] PMO לאגף הנדסה לחטיבת פרויקטים יזמיים
הפרויקט:
אחד מהאמצעים להתמודדות עם בעיית הגודש הבעיה בלב מטרופולין ת"א, הינו פרויקט נתיבים מהירים, שתכליתו הסטה משימוש ברכבים פרטיים לתחבורה ציבורית ורכבים רבי קיבולת.
הפרויקט (בהיקף מיליארדי ₪) מתבסס על מודל משולב זכייני ותקציבי להקמת מגה חניוני חנה וסע, סלילת נתיבים מהירים בנתיבי איילון וכביש 20 (מראשון לציון ועד נתניה), תחבורה חכמה, מערך שאטלים למוקדי הביקוש בלב תל אביב, תחבורה ציבורית ועידוד נסיעות משותפות.
מהות התפקיד:
- אחריות על מעקב ובקרה של הפרויקטים, זיהוי וטיפול בחסמים מבעוד מועד, הכנת דוחות סטאטוס, ייזום ישיבות בקרה והסרת חסמים, מעקב אחר עמידה ביעדים ומשימות.
- אחריות על אינטגרציה ותכלול של מרכיבי פרויקטים ושל פרויקטים משיקים תוך עמידה בקשר עם גורמים שונים בתוך החברה ומחוצה לה.
- אחריות מקצועית להכנה, לווי ואישור תכניות העבודה ולוחות הזמנים, תזרימים ולוחות זמנים של הפרויקטים.
- אחריות תכנון וניהול כלי מעקב ובקרה לרבות מדדים המשקפים את התקדמות הפרויקטים בחומים השונים: תקציב, לו"ז בטיחות איכות.
- ליווי צמוד של ניהול הסיכונים בפרויקט ובכלל זה זיהוי הסיכונים, ניתוחם. הכנת תכניות פעולה מונעת ומתקנת.
- ריכוז והכנת חומרים, דוחות ומצגות לדיונים להנהלת החברה, גורמי ממשלה וכד'.
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות המהוות יתרון:
- תואר שני ממוסד אקדמי מוכר ע"י המל"ג – יתרון.
- ייצוגיות, כושר הבעה בעל פה ובכתב, יכולת עבודה עצמאית ויכולת לבצע אינטגרציה.
- יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים.
- ידע וניסיון טובים בעבודה מול מחשב, בתוכנות ייעודיות של ניהול פרויקטים, בגיליונות עבודה אלקטרונים ותוכנות אופיס ובמערכות BI.
- ניסיון קודם בפרויקטים מורכבים ורחבי היקף במגזר הציבורי – יתרון.
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר על ידי המל"ג במקצועות הנדסה או מדעי החברה (תעשייה וניהול או כלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים / עריכת דין).
- ניסיון של 3 שנים לפחות מתום התואר בניהול פרויקטים ו/או ניהול תקציבים ו/או ניהול ומעקב אחר תכניות עבודה ו/או בקרת פרויקטים ו/או אינטגרציה של פרויקטים ו/או ניהול רכש.
[265] מ"מ ראש/ת אגף תקציבים לחטיבת הכספים – החלפה לחל"ד
מהות התפקיד:
- אחריות על הכנה, גיבוש, ליווי אישור ובקרה על ביצוע תקציבי הפרויקטים, תזרימים ותכניות העבודה.
- אחריות על ניהול ותכלול כלל הבקרה על הפרויקטים כלפי גורמים בתוך החברה ומחוצה לה לרבות הכנה של דוחות תקופתיים בנוגע לפרויקטים השונים על פי הנחיות משרדי ממשלה.
- אחריות על תחום הפיתוח העסקי השאת ערך נכסי החברה, מציאת מקורות הכנסה חדשים, הטמעת שינויים ושיפורים בפרויקטי החברה בשיתוף היחידות המקצועיות
- ליווי כלכלי של הפרויקטים בחברה לרבות הנחייה וקידום בדיקות כדאיות כלכלית ו/או פיתוח מודלים כלכלים ככל שיידרשו.
- אחריות על תהליכי ניהול הסיכונים בפרויקטים, זיהוים, ניתוחם וטיפולם לרבות הכנת תכניות פעולה מונעת ומתקנת
- ייצוג החברה בנושאי הפרויקטים השונים מול משרדי הממשלה וגורמי ממשל אחרים בתחום כלכלה, תקציב לוחות זמנים ובקרה
- עבודה מול הנהלת החברה, דירקטוריון החברה וועדותיו.
- הטמעת מערכות מידע
- ניהול צוות עובדים
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות המהוות יתרון:
- ניסיון של ניהול עובד/ת ישיר 1 לפחות- יתרון משמעותי
- ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עם ו/או בחברות/גופים ציבוריים ו/או ממשלתיים – יתרון.
- ניסיון בבנייה וניהול של תכניות עבודה שנתיות ורב- שנתיות- יתרון
- ניסיון בניהול מסגרת תקציבית וביצוע התקציב של ארגון- יתרון.
- תואר שני ממוסד אקדמי מוכר על ידי מל"ג בתחומים רלוונטיים – יתרון.
- ניסיון בבקרה תקציבית על פרויקטים בתחום התשתיות ו/או תחבורה ו/או נדל"ן – יתרון
- יכולת לעמוד בלוחות זמנים קצרים ובתנאי לחץ.
- ניסיון בהטמעת מערכות מידע – יתרון.
- ידע וניסיון טובים באקסל ותוכנות Office .
- בעל יכולות ניהוליות והנעת עובדים.
- יחסי אנוש טובים, בעל יכולת עבודה בצוות, בעלת יכולת פרזנטציה, בעל יכולת שכנוע, כושר הבעה טוב בעל פה ובכתב וניסיון בניהול מו"מ.
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר על ידי מל"ג בכלכלה ו/או חשבונאות ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מנהל עסקים.
- ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה בגופים ממשלתיים או מול גופים ממשלתיים, בתקצוב פרויקטים בהיקפים של 500 מיליון ₪ ומעלה.
[264] מנהל/ת אחראי/ת לאגף הנדסה לחטיבת מהיר לעיר
פרויקטי חטיבת מהיר לעיר מאופיינים בעבודות פיתוח ותשתית בהיקף של מיליארדי שקלים במרכזי למעלה מ-20 ערים במרכז הארץ, ויוצרים תשתית מתקדמת הכוללת נתיבי תחבורה ציבורית, שבילי אופניים, ופיתוח נופי מתקדם ליצירת מרחב אורבני משופר, המעודד שימוש בתחבורה הציבורית.
מהות התפקיד:
- קידום ומימוש תכנון פרויקטי העדפה לתחבורה ציבורית והסעת המונים– ניהול התכנון והביצוע מצד המזמין לכל אורך שלבי הפרויקט למימוש.
- ניהול וליווי הליך הפקעות ליצירת חתך אורבאני מקיים
- ניהול מנהלי הפרויקט על מנת לעמוד ביעדי הפרויקטים
- ניהול , ייצוג וקידום הפרויקטים מול הרשויות המקומיות
- אחריות להכנה, ליווי, אישור ובקרה של הליכים הנדסיים וניהוליים בפרויקטים בשלב התכנון והביצוע.
- מתן מענה מקצועי לחריגות/ הוראות שינוי/ תביעות/ איחורים/ סנקציות ותמריצים מול מתכננים וספקים נוספים.
- זיהוי וניהול מוקדם של סיכונים לאורך חיי הפרויקטים ומתן מענה מקצועי להם.
- תיאום ובקרה מול גופים משיקים (חברות תשתית/ רשויות) בחברה ומחוצה לה.
- ריכוז פעילות בתחום המקצועי/ הנדסי בהתאם להחלטות הנהלת החברה.
- ליווי ובקרת מכרזים, התקשרויות, חוזים וחשבונות הנוגעים לשלב התכנון בפרויקטים.
- ליווי פרויקטים רוחביים הנלווים לפרויקטי התשתית.
- ריכוז הבקרה הפנימית על התכנון.
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה/
דרישות המהוות יתרון:
- ניסיון בניהול פרויקטי תשתית מורכבים בכלל ובסביבה עירונית בפרט
- הכרות עם הליך ניהול סטטוטורי, פינויים והפקעות
- ניסיון ניהולי בסביבה מרובת פרויקטים בתוואי עירוני
- ניסיון בעבודה מול גופים ציבוריים
- כושר הבעה טוב בעל פה ובכתב
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- תואר בהנדסה אזרחית המוכר מטעם המל"ג
- מהנדס אזרחי, בעל ניסיון של 3 שנים לפחות מתום התואר בתכנון/ביצוע, ו/או ניהול התכנון/הביצוע בפרויקטי תשתית ו/או בינוי
- הנדסאי הנדסה אזרחית בעל ניסיון של 7 שנים לפחות מתום התואר בתכנון/ביצוע, ו/או ניהול התכנון/הביצוע בפרויקטי תשתית ו/או בינוי
[242] מנהל/ת תחום סטטוטוריקה לאגף סטטוטוריקה והפקעות בחטיבת הנדסה
מהות התפקיד:
- טיפול וריכוז "השמירה התכנונית" – איתור ובדיקת תכניות סטטוטוריות הפוגעות בפרויקטים ו/ או תחומי רשות תמרור של החברה
- ליווי וריכוז נושאי רישוי הבניה
- קידום וליווי תכניות סטטוטוריות משלב התכנון הראשוני ועד סיום ההליך סטטוטורי
- ליווי מקצועי בתחום הסטטוטוריקה לחטיבות התכנון והביצוע בכלל הפרויקטים של החברה
- הנחיה ובקרה של נותני שירותים חיצוניים בתחום האחריות (חוות דעת יועצים סטטוטוריים, עורכי תכניות, מתכננים, חברות ניהול פרויקטים, אדריכלים וכד').
- עריכת דוחות, חוות דעת, התנגדויות ומסמכים נוספים בהתאם לצורך
- עבודה מול גופים ממשלתיים, מוסדות תכנון (מקומיות/ מחוזיות/ ארציות), ועדות ערר, מנהל התכנון וכד'
- ייצוג שוטף של החברה בפני גורמים ציבוריים כגון רשויות מקומיות, משרדי ממשלה, דיונים במוסדות התכנון, ועדות ערר, בתי משפט וכו', וכן מול גורמים פרטיים
- טיפול ומעקב בהתקשרויות, חוזים וחשבונות
- תיעוד, מעקב ובקרה לנושאים שבתחומי האחריות
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה הישיר
דרישות המהוות יתרון:
- תואר שני בתחום רלוונטי לתפקיד
- ניסיון בתכנון סטטוטורי
- ניסיון בתחום הרישוי והבניה
- ניסיון בתחום תשתיות תחבורה
- ניסיון של שנה לפחות בעבודה מול חברות/ גופים ציבוריים ו/או ממשלתיים ו/או רשויות מקומיות ומול מוסדות התכנון
- ניסיון בשמירה תכנונית
- היכרות עם נושאי מקרקעין (שמאות, הפקעות ורישום)
- ידע וניסיון בעבודה עם מערכות מידע גיאוגרפי (GIS), תוכנות שרטוט, תוכנות אופיס (אקסל, הכנת מצגות וכד')
- ניסיון בהובלת צוותי עבודה – כפיפים ישירים ו/או יועצים מקצועיים
- ניסיון עבודה בסביבה מרובת פרויקטים
- כישורים אישיים: סדר וארגון, חשיבה מערכתית, יחסי אנוש ותקשורת בין אישית ברמה גבוהה, יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובע"פ, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יכולת עמידה בלו"ז ויעדים, יכולת איסוף וניתוח מידע
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- תואר ראשון מוכר ע"י המל"ג באדריכלות או תואר שני בתכנון ערים.
- ניסיון מקצועי של חמש שנים בתחום מתוכן לפחות שנתיים בקידום ו/או בדיקה ובקרה ו/או עריכה של תכניות סטטוטוריות.
- התמצאות והכרות עם חוק התכנון והבניה בדגש על תכניות סטטוטוריות ורישוי הבניה.
[262] ממונה התקשרויות לחטיבת מטה והתקשרויות
מהות התפקיד:
- ליווי ניהול הליכי המכרז לרבות היבטים משפטיים, לרבות ניסוח מסמכים, אינטגרציה של מסמכי המכרז, קידום ההליך המכרזי מול מנהלי הפרויקטים, גורמי מקצוע וועדת המכרזים בחברה.
- ליווי, סיוע וניהול הליכי פרסום מכרזים והליכי הצעות מחיר בהתאם לתקנות חובת מכרזים לרבות ניסוח מסמכים וניהול החוזה לאחר חתימתו.
- השתתפות בוועדות מכרזים והכנת חומרים נדרשים לוועדות המכרזים.
- ניהול הקשר עם מציעים ומתן מענה לשאלות.
- כתיבת מסמכים, פרוטוקולים, וסיכומי דיונים.
- עבודה בממשקים פנים וחוץ אירגוניים.
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות המהוות יתרון:
- ניסיון בעבודה עם ו/או למול חברות / גופים ציבוריים ו/או ממשלתיים.
- יכולת הובלת תהליכים, יכולת תכנון וניתוח, כושר ביצועי (הוצאה לפועל).
- סדר וארגון, דייקנות, יסודיות וירידה לפרטים.
- יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
- יכולת תעדוף משימות ובעל יכולת עבודה עצמאית.
- יכולת אנליטית, ניסיון בניהול מו"מ, יכולת עמידה בלו"ז ותנאי לחץ, יחסי אנוש טובים.
- ניסיון בעבודה בשפה האנגלית.
- ניסיון בעבודה עם מערכות ERP.
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- בעל תואר ראשון במשפטים ורישיון עו"ד בתוקף.
- ניסיון מקצועי של לפחות שלוש שנים מתום התואר כאשר שנה לפחות מתוכן בתחום ההתקשרויות תחת חוק חובת מכרזים.
- ניסיון בניסוח מסמכים וניהול מכרזים וחוזים.
- שליטה מלאה ביישומי ה- Office.
[259] מנהל/ת מנת"ם (מרכז ניהול התנועה המטרופוליני) מרחב דן בחטיבת תפעול ואחזקה
מהות התפקיד:
- אחריות כוללת על פעילות מרכז ניהול התנועה המטרפוליני במרחב דן.
- קיום יחסי גומלין, תיאום ובקרה מול גורמי חוץ/גופים משיקים /רשויות /קבלנים.
- אחריות לניהול ויישום תוכנית עבודה ופעילות שוטפת של מנת"ם דן בהיבטי אבני דרך, תקציב וחוזים.
- ניהול והנחיה מקצועית לספקים ויועצים המלווים את הפעילות השוטפת במנת"ם דן.
- אחריות לליווי, אישור ובקרה להיבטי האחזקה של נתיבי איילון
- שילוב מערכות לניהול הכביש והרמזורים
- גורם מנחה ומפקח על ניהול אירועים כמו תאונות, פגיעת מזג אוויר ואירועים חריגים כגון הפגנות וחסימות.
- אחריות על הפעלה וניהול של גופים חיצוניים כגון סיירים וקבלני אחזקה וספקים שונים.
- אחריות למימוש נהלי המנת"ם וההנחיות המקצועיות הנגזרות מהם בתחומים שבאחריותו.
- פיקוח ובקרה על קיום שגרת פעילות 24/7 של חדר הבקרה.
- קידום ושילוב טכנולוגיה לתשתית תחבורתית בשיתוף מרכז הבקרה.
- פיקוח ובקרה על תהליך גיוס והכשרת העובדים במנת"ם תו"כ מתן מענה ישיר לצורכי העובדים.
- ביצוע תחקרים מקצועיים של אירועי הכביש.
- שותף למענה והכנת התייחסויות לפניות תביעות משפטיות
- התייחסות ומתן מענה לבקשות משתמשי הכביש דרך פניות הציבור.
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה הישיר.
דרישות המהוות יתרון:
- היכרות וניסיון בתחום התחבורה.
- יכולת הובלת תהליכים, יכולת תכנון וניתוח, כושר ביצועי (הוצאה לפועל).
- ניסיון ניהולי בסביבה מרובת פרויקטים.
- ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש טובים עם כפיפים וממונים.
- ידע וניסיון בעבודה יישומי מחשב, בגיליונות אלקטרונים ותוכנות אופיס ובהכנת מצגות.
- תכונות אישיות – כושר הבעה גבוה, ניסיון בניהול מו"מ, יכולת עמידה בלו"ז ותנאי לחץ, קפדנות ודייקנות בביצוע העבודה, יכולת עבודה עצמית, אסרטיביות.
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר על ידי המל"ג.
- ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול ישיר של לפחות 10 עובדים ישירים.
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתפעול וניהול חדרי בקרה/חמ"לים/משל"ט/מוקדים תפעוליים ובנוסף, ניסיון של שנתיים לפחות בניהול פרוייקטים מורכבים עתירי ממון ובעלי אינטגרציית מערכות וגופים.
- ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה עם חברות/גופים ציבוריים, רשויות וגופים ממשלתיים.
[258] ממונה סיירים ושירותי דרך בחטיבת תפעול ואחזקה
מהות התפקיד:
- פיקוח,בקרה, ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי על עבודות הסיירים במנת"ם דן ובמפרץ
- ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי, פיקוח ובקרה של הגרר והממשק ליחפ"צ.
- ניהול תקציב, חוזים וחשבונות הסיירים והגרר לרבות קנסות.
- אחריות על ביקורות שטח ופיקוח עבודות קבלניות ואתרי שטח.
- תחקור תאונות ואירועים חריגים ברשות התמרור.
- תכנון ומעקב על תוכנית העבודה של הספקים , בנושא גיוסים, הכשרות, שיבוצים ועוד
- מעקב ופיקוח על פעילות הסיירים בצורה שוטפת לרבות ביצוע בקרות בשטח בהתאם לדרישות המכרז בהיבטי ציוד, מערכות, כ"א ועוד.
- ניהול וליווי הליכי התקשרותואישור חשבונות שוטפים.
- ריכוז, הפקה, תיעוד והגשה של דוחות עיתיים למנהל האגף, אודות היקף פעילות ברמת אירועים ותקציב.
- עדכון פקודת "גשר" וסנכרון אל מול המשטרה.
- כפיפות ניהולית – מנהל מנת"ם דן
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה עליו.
דרישות המהוות יתרון:
- ניסיון בעבודה עם ו/או למול חברות/גופים ציבוריים ו/או ממשלתיים.
- ניסיון ביצועי בעבודות שטח – שירותי דרך.
- ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש טובים עם כפיפים וממונים.
- יכולת הובלת תהליכים, יכולת תכנון וניתוח, כושר ביצועי (הוצאה לפועל).
- ניסיון ניהולי בסביבה מרובת פרויקטים.
- ידע וניסיון בעבודה יישומי מחשב, בגיליונות אלקטרונים ותוכנות אופיס ובהכנת מצגות.
- תכונות אישיות – כושר הבעה גבוה, ניסיון בניהול מו"מ, יכולות הדרכה, יכולת עמידה בלו"ז ותנאי לחץ, יחסי אנוש, קפדנות ודייקנות בביצוע העבודה, יכולת עבודה עצמית, אסרטיביות.
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר על ידי המל"ג .
- ניסיון מצטבר של לפחות 3 שנים, בתחום בקרה ואינטגרציית צוותים ומשימות ו/או ניהול פרוייקטים בשטח.
[255] מזכיר/ה לאגף מיעוטים בחטיבת הנדסה
מהות התפקיד:
- שירותי מזכירות למערך המיעוטים -מענה טלפוני, ניהול יומנים ואדמיניסטרציה שוטפת
- תמיכה אדמיניסטרטיבית במערך (תיוקים, אדמיניסטרציה, תיאום ביקורים ופגישות מרובות משתתפים)
- ממשק עבודה עם ספקים חיצוניים וגורמי חוץ, לרבות רשויות מקומיות
דרישות המהוות יתרון:
- שליטה טובה מאד בשפה הערבית: דיבור, קריאה וכתיבה
- יכולת עמידה בתנאי לחץ ובסביבת עבודה דינמית.
- תכונות אופי- סדר וארגון, יכולת תעדוף משימות, שירותיות.
- יכולת עבודה מול ריבוי ממשקים.
- בעל/ת יחסי אנוש טובים.
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- ניסיון של שנה לפחות במתן שירותי מזכירות
- שליטה מלאה ביישומי אופיס :אקסל, PP, WORD,OUTLOOK
- שליטה טובה מאוד בשפה העברית: דיבור, קריאה וכתיבה
[248] מנהל/ת תחום כלכלה ובקרת פרויקטים זכיינים לפרויקט הנתיבים המהירים
פרויקט "נתיבים מהירים" הינו פרויקט להקמת נתיבים מהירים, חניוני "חנה וסע" ומערכי היסעים להגעה לאזורי הביקוש בת"א.
מהות התפקיד:
מנהל/ת תחום כלכלה ובקרה פרויקטים זכיינים הנו/ה חלק מהרשות הממונה ואחראי/ת על התחום הכלכלי, משפטי וביצועי הזכיין. התפקיד כולל ניהול של התחומים הבאים:
- ניהול, פיקוח ובקרה אחר ביצועי הזכיין בהתאם להסכם הזיכיון
- אחראי על ביצוע תשלומים עתיים ותזרים מול הזכיין
- אחראי על התחשבנויות מול הזכיין (בקרות, קנסות, תשלומים משתנים תקופתיים, ביצועי הזכיין)
- ניהול הוראות השינוי בהסכם הזיכיון – ביצוע ניתוחים כלכליים, פיננסיים, פיקוח על תמחור השינויים, מסקנות והמלצות הרשות הממונה להנהלת החברה
- ניהול הסכמי מימון (הפרות, מחזור חוב)
- מיסוד שגרות עבודה ונהלים מול הזכיין ורשויות המדינה
- ניהול יועצים המלווים את הרשות הממונה
- מטלות נוספות בהנחיית המנהל המקצועי
דרישות המהוות יתרון:
- ניסיון בפרויקטים בשיתוף הסקטור הפרטי.
- ניסיון בעבודה מול גופים ממשלתיים.
- יכולת אנליטית גבוהה.
- אסרטיביות ודבקות במשימה.
- יחסי אנוש טובים.
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- תואר ראשון ומעלה בכלכלה/חשבונאות/מנהע"ס//משפטים או כל תואר רלוונטי.
- 5 שנות ניסיון מקצועי מתום התואר בייעוץ או ניהול פרויקטים או ניהול תקציב רחב היקף, מתוכם לפחות 3 שנים בתחום פיננסי כגון: מימון פרויקטים, אנליזות פיננסיות , בדיקות נאותות.
[236] מנהל/ת תחום ERP בחטיבת תפעול ואחזקה
מהות התפקיד:
- אחריות מלאה על תחום ERP פריוריטי הכולל את תקינות המערכת וקידום הפיתוחים העתידיים יחד עם המשך הטמעה בארגון והכנסת שיפורים.
- אחריות ניהולית ומקצועית על צוותי התמיכה והיישום.
- ניהול קבלני המשנה מבחינה מקצועית ותקציבית.
- מתן מענה לצרכי הארגון ,יצירת דרישות מפורטות , גיבוש תפישת פתרון בהתאם ליכולות המערכת התאמה מיטבית לצרכים העסקיים.
- שילוב טכנולוגיות וכלי ניהול לניהול מערכות מתקדמות במערכות מידע.
- ניהול תוכניות עבודה, תכנון, מעקב, מימוש , ניהול לו"ז ותקציב.
- עבודה צמודה עם הלקוח והצגת התוצרים להנהלה.
- ביצוע מטלות נוספות בהנחיית ממונה
- כפיפות ניהולית – מנהל תחום יישומים.
דרישות המהוות יתרון:
- בעל/ת 3 שנות ניסיון לפחות באיפיון, יישום, בדיקות ופיתוח במערכת פריוריטי.
- בעל/ת 3 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים, תוך יישום שיטות ניהול פרויקטים.
- בעל/ת 3 שנות ניסיון לפחות בעבודה ואינטגרציה עם ספקים – בתי תוכנה, מיישמים.
- ניסיון ניהולי.
- כושר מנהיגות, אוטודידקטיות, יכולת תעדוף משימות תחת עומסי עבודה ועבודה מול ריבוי ממשקים.
- יחסי אנוש מעולים.
- יכולת חניכה וליווי עובדים חדשים.
- כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ, אסרטיביות, עבודה לפי נהלים
- תכונות אישיות – כושר הבעה גבוה, ניסיון בניהול מו"מ, יכולת עמידה בלו"ז ותנאי לחץ, יחסי אנוש, קפדנות ודייקנות בביצוע העבודה, יכולת עבודה עצמית, אסרטיביות.
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- בעל/ת תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ע"י המל"ג במקצועות ההנדסה, מדעי המחשב או תואר רלוונטי אחר.
- בעל/ת ניסיון של 5 שנים לפחות באפיון, פיתוח ויישום במערכת ERP.
- בעל/ת ניסיון בעבודה בארגון של מעל 100 עובדים.
- בעל/ת ניסיון בסביבה מרובת פרויקטים.
- בעל/ת ניסיון ניהולי של צוות עם לפחות שני עובדים (ניהול מטריציוני או ישיר).
[131] מנהל/ת אחראי/ת (מהנדס/ת אזרחי/ת) לחטיבת הנדסה
מהות התפקיד:
- ניהול, קידום ומימוש פרויקטי תשתיות תחבורה, החל משלבי התכנון הסטטוטורי, תכנון מוקדם ומפורט, מכרז, ביצוע וכלה במסירה ובהליך הבדק.
- הפעלה, תיאום, והנחייה של גורמים בחברה ומחוצה לה לעמידה ביעדי הפרויקטים.
- ניהול והנחייה מקצועית לחברות הניהול והביצוע לרבות עמידה ביעדי הפרויקטים .
- אחריות להכנה, ליווי, אישור ובקרת הליכים הנדסיים וניהוליים לפרויקטים בשלב התכנון והביצוע.
- מתן מענה מקצועי, וקידום תהליכים בכל הקשור לחוזי קבלנים ספקים ומתכננים, / הוראות שינוי/ תביעות בגין תוספות או לוחות זמנים/ סנקציות ותמריצים.
- זיהוי וניהול מוקדם של סיכונים לאורך חיי הפרויקטים ומתן מענה מקצועי מקדים.
- תיאום ובקרה מול גופים משיקים (חברות תשתית / רשויות) .
- ייצוג החברה מול משרדי הממשלה וגורמי ממשל אחרים בתחום הנדסי ומקצועי.
- עבודה מול הנהלת החברה, דירקטוריון החברה וועדותיו.
- ריכוז פעילות בתחום המקצועי/ הנדסי בהתאם להחלטות הנהלת החברה.
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות המהוות יתרון:
- תואר שני בהנדסה או בתחומים אחרים הקשורים לניהול פרויקטים, כלכלה, משפטים, או מנהל עסקים.
- ניסיון בפיקוח הנדסי וניהול פרויקטי תשתית או מבנים מורכבים בכלל ובסביבה עירונית בפרט.
- ניסיון בניהול פרויקטים בסביבה מרובת פרויקטים
- ניסיון בעבודה מול גופים ציבוריים
- כושר הבעה טוב בעל פה ובכתב
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- מהנדס אזרחי בעל ניסיון של 3 שנים לפחות בתכנון ו/או ניהול התכנון ו/או ניהול הביצוע בפרויקטי תשתית ובינוי או הנדסאי בעל ניסיון של 7 שנים לפחות בעולמות התוכן לעיל.
[198] PMO אגף מערכות מידע
מהות התפקיד:
- אחריות על מעקב ובקרה של עבודות האגף, זיהוי וטיפול בחסמים מבעוד מועד, הכנת דוחות סטאטוס, ייזום ישיבות בקרה והסרת חסמים, מעקב אחר עמידה ביעדים ומשימות.
- אחריות על אינטגרציה ותכלול של עבודת האגף מול החטיבות על האגפים השונים, ושל פרויקטים משיקים תוך עמידה בקשר עם גורמים שונים בתוך החברה ומחוצה לה
- אחריות תכנון וניהול כלי מעקב ובקרה לרבות מדדים המשקפים את התקדמות העבודה בתחומים השונים: תקציב, לו"ז תכולה ואיכות.
- ניהול וביצוע התקשרויות, לרבות הכנת חוזים וחשבונות באגף.
- עבודה בממשקים פנים וחוץ אירגוניים, לרבות קידום הליכים מכרזיים מול גורמי המקצוע וועדת המכרזים.
- ניהול מסמכי האגף, מסמוך, תיוק ותיעוד מסמכי האגף
- תמיכה אדמיניסטרטיבית באגף (תיאום ביקורים וישיבות מרובות משתתפים)
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות המהוות יתרון:
- היכרות והבנה במערכות מידע (ERP, טכנולוגיות, תשתיות מחשוב).
- היכרות עם מערכת פריוריטי – רכש, חוזים, תקציבים
- היכרות ועבודה עם מערכת חשבונות וחוזים בחברות תשתית בישראל.
- ייצוגיות, כושר הבעה בעל פה ובכתב, יכולת עבודה עצמאית ויכולת לבצע אינטגרציה.
- יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים.
- ניסיון בעבודה עם גופים ציבוריים.
המשרות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד.
-החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) ולמועמדים עם מוגבלות.
-לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
דרישות סף:
- תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר על ידי המל"ג במקצועות הנדסה או מדעי החברה (תעשייה וניהול או כלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות/ עריכת דין / ניהול מערכות מידע )
- ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול תקציבים ו/או ניהול ומעקב אחר תכניות עבודה ו/או בקרת פרויקטים ו/או אינטגרציה של פרויקטים ו\או ניהול מסמכים במערכות ייעודיות.
- שליטה מלאה ביישומי אופיס :אקסל, PP WORD,OUTLOOK.