fbpx
התמודדות עם נגיף הקורונה x
  • אודותינו
    • אודות החברה
    • היסטוריה
    • דירקטוריון
    • דבר יו"ר הדירקטוריון
    • מבנה ארגוני
    • מהתקשורת
  • פרויקטים
    • דרך ערך
    • הנתיבים המהירים
    • מהיר לעיר
      • תל אביב
      • אור יהודה
      • בני ברק
      • בת ים
      • הוד השרון
      • הרצליה
      • חולון
      • לוד
      • פתח תקווה
      • קריית אונו
      • ראשון לציון
      • רמת השרון
      • רמלה
      • רמת גן
      • רעננה
      • כפר סבא
    • אופנידן
      • שביל איילון
      • שביל חולות
      • שביל פארק אריאל
      • שביל שדה
      • שביל ירקון
      • שביל שרון
      • שביל חוף
    • פרויקטים בתכנון ובביצוע
    • מרכז הניסויים
    • נתיב לעסקים
  • מערכת מפות GIS
  • מכרזים והתקשרויות
    • מכרזים
    • מאגר מתכננים ויועצים
  • קריירה
  • פעילויות החברה
    • מידע לתיאום הנדסי
    • מצלמות בשידור חי
    • תעריפי תכנון והתקשרויות, ומחירון עבודות קבלניות
    • לוח אירועים
    • קיימות ואיכות הסביבה
    • מנת"ם דן – מרכז ניהול תנועה של גוש דן
    • מערכת מידע לתכנון תחבורה
    • מידע לתיאום תכניות סטטוטוריות
    • תכניות סטטוטוריות
    • תשריטי רכישה ופרסומים
    • מודל התחבורה למטרופולין תל אביב
  • צרו קשר
  • 8541*
התמודדות עם נגיף הקורונה x
  • אודותינו
    • אודות החברה
    • היסטוריה
    • דירקטוריון
    • דבר יו"ר הדירקטוריון
    • מבנה ארגוני
    • מהתקשורת
  • פרויקטים
    • דרך ערך
    • הנתיבים המהירים
    • מהיר לעיר
      • תל אביב
      • אור יהודה
      • בני ברק
      • בת ים
      • הוד השרון
      • הרצליה
      • חולון
      • לוד
      • פתח תקווה
      • קריית אונו
      • ראשון לציון
      • רמת השרון
      • רמלה
      • רמת גן
      • רעננה
      • כפר סבא
    • אופנידן
      • שביל איילון
      • שביל חולות
      • שביל פארק אריאל
      • שביל שדה
      • שביל ירקון
      • שביל שרון
      • שביל חוף
    • פרויקטים בתכנון ובביצוע
    • מרכז הניסויים
    • נתיב לעסקים
  • מערכת מפות GIS
  • מכרזים והתקשרויות
    • מכרזים
    • מאגר מתכננים ויועצים
  • קריירה
  • פעילויות החברה
    • מידע לתיאום הנדסי
    • מצלמות בשידור חי
    • תעריפי תכנון והתקשרויות, ומחירון עבודות קבלניות
    • לוח אירועים
    • קיימות ואיכות הסביבה
    • מנת"ם דן – מרכז ניהול תנועה של גוש דן
    • מערכת מידע לתכנון תחבורה
    • מידע לתיאום תכניות סטטוטוריות
    • תכניות סטטוטוריות
    • תשריטי רכישה ופרסומים
    • מודל התחבורה למטרופולין תל אביב
  • צרו קשר
  • 8541*
  • דף הבית
  • /
  • פרויקטים
  • /
  • מרכז הניסויים
  • /
  • מבוא כרמל

מבוא כרמל


מידע כללי:

האתר נמצא באזור תעשיה מבוא כרמל הסמוך ליישוב אליקים נ.צ - 32.614274, 35.074268

מהירות מרבית – 70 קמ"ש במהלך ניסוי, 50 קמ"ש בנסיעה מנהלתית (כולל בין תרחישים)
כביש דו-סטרי חד-נתיבי עם הפרדה פיזית של אי תנועה רציף בין כיווני הנסיעה
ליווי מקצועי
  • דרכי הגעה לאתר:

    מכביש 70, יציאה ימינה במחלף אלייקים ועליה על כביש 672לכיוון מזרח. מכביש 70 פונים ימינה לכביש הגישה לאזור התעשייה מבוא כרמל (ניתן לרשום בוייז). פניה שמאלה ונסיעה עד לקצה הדרומי של אזור התעשיה בו נמצא מסלול הניסויים.

    גבולות גזרה:

    מדרום- מדרכה ומדרון היורד לכיוון שדות חקלאיים.
    מצפון- מדרכה וסוללת עפר המתחכים עם כיוון המסלול.
    ממזרח – כיכר (הכיכר עצמה נשארת פתוחה במהלך ניסויים).
    ממערב- קצה הכביש וסוללת עפר.

    מאפייני האתר:

    כביש דו-סטרי חד-נתיבי עם הפרדה פיזית של אי תנועה רציף בין כיווני הנסיעה. לאורך המסלול מובלעות ומקומות חניה בשני צידי הכביש בנוסף לכניסה מהכיכר, קיימת שתי כניסות נוספות מכיוון צפון הכוללות גם פתחים באי התנועה המפריד בין כיוון הנסיעה ומאפשרים ביצוע פניות פרסה.

    מעטפת:

    אין שירותים באתר הניסוי.
    ללא Wi-Fi – נדרש להביא דונגל סלולרי.
    אוכל ושתיה – על בסיס צוות הניסוי (המתחם הקרוב בו ניתן לקנות אוכל נמצא ביקנעם).
    באזור התעשייה יש תנועה של רכבי עבודה ומשאיות המגיעות לאתרי הבניה השונים.
    תיאום וסגירת האתר תבוצע מול מיכאל רוזיליו (052-4747920).
    בסמוך לאתר הניסוי יש מתחם של מנהלת מבוא כרמל ובו מכולה המשמשת לאחסון ציוד.
    את הכניסה למתחם בו נמצאת המכולה יש לתאם מול מיכאל רוזיליו.
    האתר ללא תאורת רחוב לילית.
    אפיון השטח (נספח א'):
    האתר באורך של כ-400 מ' וכולל שני נתיבים ברוחב סטנדרטי (3.6 מ')
    בין שני הנתיבים קיימת הפרדה של אי תנועה לאורך כל המסלול פרט לצמתים.

    מהירויות

    מהירות מרבית – 70 קמ"ש במהלך ניסוי, 50 קמ"ש בנסיעה מנהלתית (כולל בין תרחישים). מיקום עמדת שליטה – עצם היותו אתר בשיפוע, עמדת השליטה תהיה בקצהו המזרחי ובשיא הגובה של האתר, כמתואר בסרטוט שלעיל, עמדה המאפשרת שדה ראיה מרבי לכל האתר.

    מנהלות

    התרעה נדרשת-שבוע מראש.

דוגמאות לניסויים אופציונאליים:

  • ניסוי נהיגה אוטונומית
  • ניסוי טלאופרציה
  • מתארי יום ו/או לילה דינימיים
  • ניסוי פריסת תשתיות חכמות
  • ניסוי תרגילים–בכביש מהיר.
  • ניסויי בקרת בלימה והאצה.
  • ניסויי סנסורים, כולל מעבר מחושך לאור וההפך.
  • ניסויי הימנעות ממכשולים.


שדרות נים 2, מגדל עזריאלי ראשונים ראשון לציון, מיקוד 7546302

משרדי החברה מונגשים לבעלי מוגבלויות

  • דף הבית
  • לוח אירועים
  • הנגשת נכסי החברה לבעלי מוגבלויות
  • פורטל ספקים
  • מכרזים
  • דרושים
  • צרו קשר
  • בקשה לתיאום פקחים
  • מערכת מפות GIS
  • אודות החברה
  • היסטוריה
  • דירקטוריון
  • קוד אתי
  • דו”ח אחריות תאגידית
כל הזכויות שמורות לחברת נתיבי איילון בע"מ 2019
תחסם היציאה מאיילון דרום לכיוון צומת חיל השיריון 20 נובמבר 2019

חברת נתיבי איילון מתקדמת בביצוע פרויקט הנתיבים המהירים – 110 ק״מ של נתיבים מהירים מתקדמים לתחבורה ציבורית ונסיעות שיתופיות, שיתווספו לדרך הקיימת (כביש 20, כביש 2 וכביש 5). במסגרת העבודות, תבוטל הירידה מאיילון דרום לכיוון צומת חיל השריון החל מה-20/11/19 ולמשך 36 חודשים. ניתן להגיע לאיזור דרך גשר קיבוץ גלויות. מצורפת מפה, לנוחיותכם.