fbpx
התמודדות עם נגיף הקורונה x
  • אודותינו
    • אודות החברה
    • היסטוריה
    • דירקטוריון
    • דבר יו"ר הדירקטוריון
    • מבנה ארגוני
    • מהתקשורת
  • פרויקטים
    • דרך ערך
    • הנתיבים המהירים
    • מהיר לעיר
      • תל אביב
      • אור יהודה
      • בני ברק
      • בת ים
      • הוד השרון
      • הרצליה
      • חולון
      • לוד
      • פתח תקווה
      • קריית אונו
      • ראשון לציון
      • רמת השרון
      • רמלה
      • רמת גן
      • רעננה
      • כפר סבא
    • אופנידן
      • שביל איילון
      • שביל חולות
      • שביל פארק אריאל
      • שביל שדה
      • שביל ירקון
      • שביל שרון
      • שביל חוף
    • פרויקטים בתכנון ובביצוע
    • מרכז הניסויים
    • נתיב לעסקים
  • מערכת מפות GIS
  • מכרזים והתקשרויות
    • מכרזים
    • מאגר מתכננים ויועצים
  • קריירה
  • פעילויות החברה
    • מידע לתיאום הנדסי
    • מצלמות בשידור חי
    • תעריפי תכנון והתקשרויות, ומחירון עבודות קבלניות
    • לוח אירועים
    • קיימות ואיכות הסביבה
    • מנת"ם דן – מרכז ניהול תנועה של גוש דן
    • מערכת מידע לתכנון תחבורה
    • מידע לתיאום תכניות סטטוטוריות
    • תכניות סטטוטוריות
    • תשריטי רכישה ופרסומים
    • מודל התחבורה למטרופולין תל אביב
  • צרו קשר
  • 8541*
התמודדות עם נגיף הקורונה x
  • אודותינו
    • אודות החברה
    • היסטוריה
    • דירקטוריון
    • דבר יו"ר הדירקטוריון
    • מבנה ארגוני
    • מהתקשורת
  • פרויקטים
    • דרך ערך
    • הנתיבים המהירים
    • מהיר לעיר
      • תל אביב
      • אור יהודה
      • בני ברק
      • בת ים
      • הוד השרון
      • הרצליה
      • חולון
      • לוד
      • פתח תקווה
      • קריית אונו
      • ראשון לציון
      • רמת השרון
      • רמלה
      • רמת גן
      • רעננה
      • כפר סבא
    • אופנידן
      • שביל איילון
      • שביל חולות
      • שביל פארק אריאל
      • שביל שדה
      • שביל ירקון
      • שביל שרון
      • שביל חוף
    • פרויקטים בתכנון ובביצוע
    • מרכז הניסויים
    • נתיב לעסקים
  • מערכת מפות GIS
  • מכרזים והתקשרויות
    • מכרזים
    • מאגר מתכננים ויועצים
  • קריירה
  • פעילויות החברה
    • מידע לתיאום הנדסי
    • מצלמות בשידור חי
    • תעריפי תכנון והתקשרויות, ומחירון עבודות קבלניות
    • לוח אירועים
    • קיימות ואיכות הסביבה
    • מנת"ם דן – מרכז ניהול תנועה של גוש דן
    • מערכת מידע לתכנון תחבורה
    • מידע לתיאום תכניות סטטוטוריות
    • תכניות סטטוטוריות
    • תשריטי רכישה ופרסומים
    • מודל התחבורה למטרופולין תל אביב
  • צרו קשר
  • 8541*
  • דף הבית
  • /
  • פרויקטים
  • /
  • מרכז הניסויים
  • /
  • ראש העין

ראש העין


מידע כללי:

האתר הוא שכונת מגורים בבניה בראש העין נ.צ - 32.082683, 34.974915

האתר באורך של כ-1000 מ' בנתיב המרכזי ובעל רוחב נתיבים סטנדרטי (3.6 מ').
בציר המרכזי ישנה הפרדה מבטון בין הנתיבים ובשאר הנתיבים אין הפרדה למעט בצמתים.
מהירות מרבית – 100 קמ"ש במהלך ניסוי בציר המרכזי, עד 80 קמ"ש בציר הדרום מערבי, עד 70 קמ"ש רגעי בשאר הצירים.
  • דרכי הגעה לאתר:

    בוויז: שער צפוני נעול: גולדה מאיר 30 ראש העין.
    שער מזרחי: חיים הרצוג 29 ראש העין.
    כאשר מגיעים מת"א בנסיעה על איילון עולים על כביש 5 ונוסעים בו כ15 ק"מ, עד שיורדים במחלף ראש העין מזרח. במחלף פונים ימינה לכיוון שדרות בן גוריון.
    לאחר העליה על שדרות בן גריון נוסעים בו עד הכיכר השניה ובה לוקחים ימינה עוברים עוד כשני כיכרות ומגיעים לכניסה לשטח.
    הכניסה לשטח היא דרך פניה שמאלה בכיכר. מעבר דרך גדר ברזל הניתנת לפתיחה רק ע"י נציגי אנשי מרכז הניסויים ובליווי צמוד שלהם.

    גבולות גזרה:

    כל האתר מוקף בגדר אשר מבודדת אותו מכניסת כלי רכב (למעט רכבים דו גלגליים)
    מדרום – גדר ולאחריה כביש.
    מצפון – גדר ולאחריה מדרכה של שכונת מגורים.
    ממזרח – גדר ולאחריה מדרכה של שכונת מגורים.
    ממערב – קצה הכביש וסוללת עפר.ולאחר מכן גדר.

    תיאור האתר:

    מאפיינים: הכביש מנותב, בעל ריבוי חניונים ומפרצי חניה, במקביל ריבוי צמתים ומעברי חצייה באתר.
    יש צורך בניקוי הכביש – מטאטא, עבור ביצוע חלק מהניסויים הדינמיים.
    האתר הוא מסלול מרכזי באורך של 1 ק"מ ממוקם לכיוון מזרח מערב (להלן יקרא המסלול "המרכזי").
    לאורך המסלול מובלעות ומקומות חניה בשני צידי הכביש.
    המסלול המרכזי נחתך בשלושה צירים אשר נעים לכיוון צפון דרום.
    הציר המערבי (להלן יקרא "ציר 1") הוא כביש  דו נתיבי ללא הפרדה באורך של 224 מ'.
    הציר השני החוצה את המסלול המרכזי הינו כביש דו נתיבי ללא הפרדה למעט צומת, ואורכו 285 מ' (להלן יקרא "ציר 2").
    הציר המזרחי החוצה הוא ציר דו נתיבי ללא הפרדה,למעט הצומת, באורך של 186 מ' (להלן יקרא ,ציר 3").
    בנוסף באתר ישנם שני כבישים אשר מקבילים לציר המרכזי מדרום, להלן יקראו "הצירים הדרומיים".
    הציר הדרום מערבי הוא ציר דו נתיבי ללא הפרדה למעט צמתים באורך 436 מ'.
    הציר הדרום מזרחי הוא ציר מעוקל דו נתיבי ללא הפרדה באורך 186 מ' – יש לציין שבציר זה בעיות קליטה סלולרית ולכן  אינו מומלץ לניסוים בהם נדרשת תקשורת.
    ישנו ציר נוסף אשר מקביל לציר המרכזי מכיוון צפון (להלן יקרא "הצפוני") הציר הוא כביש חד סיטרי, באורך 392 מ'.
    בנוסף לכניסה מהכיכר, קיימות שלוש כניסות נוספות אחת דרך הכביש הצמוד לבית הספר אשר בבניה- על פי רוב חסום, השני הוא שער כניסה מהפאה המערבית, השלישית היא כניסה מצידו הצפוני של ציר 1.
    בימי ניסוי יש להגדיר שער כניסה אחד, ולוודא נעילה של כל השארים האחרים.
    כיום קל להולכי רגל לחדור לאתר באופן יומיומי לביצוע טיולים רגליים ואימוני ספורט – יש לגלות ערנות ולוודא סגירה בטוחה של האתר.

    מעטפת:

    ישנם שירותים כימיים באתר הניסוי.
    ללא Wi-Fi – נדרש להביא מערך רשת אינטרנטית לניסויים ו/או דונגל סלולרי.
    בכל האתר יש קליטה סלולרית למעט בציר הדרום מזרחי. הקליטה נבדקה ונמצאה תקינה גם לעבודת מערכות RTK של מרכז הניסויים.
    אוכל ושתייה – באחריות צוותי הניסוי (המתחם הקרוב ביותר הוא אזור התעשיה בראש העין).
    באזור האתר יש תנועה של רכבי עבודה ומשאיות המגיעות לאתרי הבנייה השונים כמו כן יש באזור תנועה של רכבים פרטים.
    האתר בעל תאורת רחוב LED סדירה ומאפשר ניסויי לילה מוארים/חשוכים עפ"י בחירה.

    אפיון השטח:

    האתר באורך של כ-1000 מ' בנתיב המרכזי ובעל רוחב נתיבים סטנדרטי (3.6 מ').
    בציר המרכזי ישנה הפרדה מבטון בין הנתיבים ובשאר הנתיבים אין הפרדה למעט בצמתים.
    מהירות מרבית – 100 קמ"ש במהלך ניסוי בציר המרכזי, עד 80 קמ"ש בציר הדרום מערבי, עד 70 קמ"ש רגעי בשאר הצירים.
    מהירות 50 קמ"ש בנסיעה מנהלתית (כולל בין תרחישים).
    מיקום עמדת שליטה – מרבית האתר מאופיין בשטחים פתוחים המאפשרים גמישות מרבית. לפיכך עמדת השליטה תמוקם קרוב ככול הניתן לשטח השולט על אתר הניסוי.

    סגירות נדרשות ובטיחות:

    אבטחה וחסימה – ימוקם בכול שער כניסה לאתר שלט אזהרה על קיום ניסוי באתר.
    כלל שערי האתר יסגרו וינעלו לפני ביצוע הניסוי.
    יש להגדיר שער כניסה ויציאה מהאתר ביום הניסוי.
    בסמוך לאתר הניסוי יש מתחם בו נבנה בית ספר. האתר מבודד ממתחם הניסויים ובעל דרך גישה פתוחה באופן קבוע – אין להיכנס דרכו.
    יש להיות עירניים ומודעים לתנועת כלי הרכב הכבדים אשר מגיעים אליו, והסתובבות של עובדי האתר בקרבת שטח הניסוי.

    מנהלות:

    התרעה נדרשת- עד שבוע מראש.

דוגמאות לניסויים אופציונאליים

  • ניסוי נהיגה אוטונומית.
  • ניסוי טלאופרציה.
  • ניסויי סנסורים והשוואת סנסורים סטטיים ודינאמיים, כולל מעברים בין מצבי תאורה.
  • מתארי יום ו/או לילה דינאמיים (עם תאורת רחוב תקנית/ללא).
  • ניסוי פריסת תשתיות חכמות.
  • ניסויי בקרת בלימה והאצה.
  • ניסויי הימנעות ממכשולים תוך שימוש בריבוי מטרות.
  • מיפוי שטח מדמה עיר.


שדרות נים 2, מגדל עזריאלי ראשונים ראשון לציון, מיקוד 7546302

משרדי החברה מונגשים לבעלי מוגבלויות

  • דף הבית
  • לוח אירועים
  • הנגשת נכסי החברה לבעלי מוגבלויות
  • פורטל ספקים
  • מכרזים
  • דרושים
  • צרו קשר
  • בקשה לתיאום פקחים
  • מערכת מפות GIS
  • אודות החברה
  • היסטוריה
  • דירקטוריון
  • קוד אתי
  • דו”ח אחריות תאגידית
כל הזכויות שמורות לחברת נתיבי איילון בע"מ 2019
תחסם היציאה מאיילון דרום לכיוון צומת חיל השיריון 20 נובמבר 2019

חברת נתיבי איילון מתקדמת בביצוע פרויקט הנתיבים המהירים – 110 ק״מ של נתיבים מהירים מתקדמים לתחבורה ציבורית ונסיעות שיתופיות, שיתווספו לדרך הקיימת (כביש 20, כביש 2 וכביש 5). במסגרת העבודות, תבוטל הירידה מאיילון דרום לכיוון צומת חיל השריון החל מה-20/11/19 ולמשך 36 חודשים. ניתן להגיע לאיזור דרך גשר קיבוץ גלויות. מצורפת מפה, לנוחיותכם.